Ulasan Rahsia Pro Affiliate Full Version

| Sunday, September 28, 2008

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera,

Dalam post ini, saya akan buat ulasan Rahsia Pro Affiliate Full Version. Segala kandungannya akan saya kupas supaya anda jelas dengan kandungannya. Ia baru saja dilancarkan pada 25 September 2008 dan sedang HOT di pasaran.

Rahsia Pro Affiliate ni mensasarkan anda yang tiada mailing list tapi tetap mahu menceburi bidang affiliate sebagai salah satu sumber pendapatan.

Matlamat utamanya adalah mendedahkan anda beberapa teknik yang digunakan oleh pro affiliate Malaysia seperti Sukeri, Shahraduan dan Team SmartBrain. Mereka ni dah berjaya mencapai pendapatan 4 angka dengan hanya mempromosikan produk usahawan internet lain.

Bila dah tahu teknik pro affiliate ni, anda tinggal "copy" dan "paste" saja. Selepas tu, ulang semula strategi tu dan "track" hasilnya!


Ulasan Lengkap Rahsia Pro Affiliate Full Version


Bahagian 1 - Pengenalan dan Rahsia Selamatkan Komisen


[A] Ebook Pengenalan

Jikalau anda belum tahu apa itu program affiliate, agen affiliate, contoh produk affiliate dan apa saja yang anda patut tahu mengenai affiliate, anda akan dapat segala jawapannya di sini. Semua maklumat asas berkenaan affiliate ada diterangkan di sini. Ataupun anda boleh download edisi percuma di sini atau klik saja pada bahagian "Edisi Percuma" kat atas tu.

Apabila selesai bahagian asas, anda boleh baca sambungan pengenalan. Di sinilah bermulanya titik tolak untuk anda mengenal atau menjadi seorang pro affiliate. Anda akan diterangkan apakah perbezaan di antara pro affiliate dengan agen affiliate yang biasa.

Antara yang dibincangkan di sini seperti melangkah ke arah pro affiliate, membina pengaruh, teknik pemasaran, kajian sebenar ke atas 2 Super Affiliate iaitu Andrew Fox (UK) dan Ewen Chia (Singapura), tips tambahan dan peringatan penting.


[B] Ebook Rahsia Selamatkan Komisen

Kat sini objektifnya mudah saja iaitu membantu anda menyelamatkan komisen daripada dicuri. Kekadang ada individu yang tak jujur, mereka akan pedajal link affiliate anda. Penat anda mempromosi, tapi habuk pun tarak.

Jadi, anda boleh atasi masalah serius ni setelah membaca dan praktikkan apa yang dinyatakan di dalamnya.


Bahagian 2 - Rahsia Pro Sukeri, Shahraduan dan Teknik Smart


[A] Ebook Rahsia Pro Sukeri

Penulis telah membongkar rahsia Sukeri setelah mendapat keizinan daripada beliau. :) Teknik yang Sukeri gunakan mungkin tidak disedari oleh kebanyakan orang. Dalam kes ni, beliau menggunakan produk MRR (Master Resell Rights) untuk menjana keuntungan tanpa mailing list.

Syyyh....tak boleh cerita lebih-lebih ni.




[B] Ebook Rahsia Pro Shahraduan

Teknik yang Shahraduan gunakan ni pun simple tapi "meletup". Terus terang saya katakan, kebarangkalian untuk berjaya dengan teknik beliau memang tinggi. Anda boleh mula sesegera yang mungkin.

Sambil baca pun dah boleh terus praktik!


[C] Ebook Teknik Smart

Teknik ialah strategi penulis sendiri. Walaupun lewat mempromosi, beliau masih mampu mendapat komisen. Cara ini tidak disedari oleh sesiapa yang berdepan dengannya. Melainkan mereka pun dah pernah buat teknik ni. :)

Kenapa, tak percaya?


Bahagian 3 - Ebook Bonus


Bahagian ini saya tak perlu ulas kot, boleh? Sebabnya ebook-ebook utama di atas lebih penting!

Cuma satu saja yang mesti anda buka iaitu "A-Z Affiliate Program". Di dalamnya anda boleh lihat 64 senarai program affiliate yang boleh anda sertai. Kalau anda taknak membuang masa mencari di "google" atau enjin carian yang lain, sertai saja program affiliate yang ada kat situ.

Semuanya diyakini berbayar dan bukannya scam.:p


Ok, sekarang anda dah nampakkan gambaran kasar ebook Rahsia Pro Affiliate ni? Jadi, bolehlah anda tentukan sama ada anda perlukannya atau tidak.

Tapi saya yakin, kalau anda seorang yang berfikiran positif dan berpandangan jauh, ebook ni memang sesuai. Sebab kalau anda tak mulakan dari sekarang, sampai bila-bila pun anda akan berada di takuk yang sama!

Sebab tulah Team SmartBrain melancarkan ebook ini dekat nak Raya. Mereka mahu lihat sejauh manakah inisiatif anda untuk berjaya dalam program affiliate!

Kalau anda mahukan kejayaan menjana pendapatan selepas raya ni, ketahui semua strategi pro affiliate ni pada harga promosi di sini.

Salam Sukses Pro Affiliate!

p.s: Selepas tamat tempoh promosi, harga akan dinaikkan serta merta!

0 comments: