Pelancaran Affiliate A+ : Daripada Newbie Terus Jadi Top Affiliate

| Thursday, November 20, 2008

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera,

Post ini saya buat semata-mata untuk anda yang benar-benar ingin menjana pendapatan internet melalui program affiliate. Sebelum ni, saya ada bagi hint pasal ebook eksklusif Affiliate A+ ni. Boleh rujuk kini kembali kat sini kalau anda nak tahu.

Ebook Affiliate A+ ni ditulis oleh Ammar Zahar. Beliau agak baru dalam dunia pemasaran internet (IM) ni, tapi dah boleh kalahkan otai yang lebih berpengalaman dalam dua cabaran affiliate baru-baru ni. Anda boleh lihat salah satu bukti pendapatan beliau di sini.


Sehubungan itu, kalau anda ingin berjaya seperti beliau bolehlah terus beli ebook affiliate a plus ni sekarang.

Untuk pengetahuan anda, harganya ialah RM37. Tapi setelah anda klik butang "beli sekarang", anda akan ditawarkan pakej tambahan.

Pakej tambahan tu adalah Kelas Affiliate A+. Di mana ia memuatkan 6 video tambahan yang bernilai RM50 setiap satu. Lagi satu keistimewaannya, anda boleh tanya serta berborak dengan beliau apa saja tentang affiliate melalui YM dan MSN.

Berapakah harga yang perlu anda tambah untuk mendapatkan 6 video bernilai RM300 dan bertanya pasal affiliate melalui YM dan MSN chatting?

Agak mengejutkan, anda cuma perlu tambah RM50 saja. Yup, diskaun sebanyak RM250!

Kesimpulannya, anda ada 2 pilihan sekarang. Satu, beli ebook affiliate a plus saja - RM37. Keduanya, anda beli pakej affiliate a plus (ebook + 6 video) - RM87.

Tapi, anda boleh tunda pembelian anda dulu kalau mahu. Sebab,nya saya akan buat ulasan penuh mengenai pakej Affiliate A+ ni.

Saya dah beli pakej affiliate A+ ni dan saya akan cuba buat ulasan sebaik mungkin untuk anda. Setelah itu, pastinya ia lebih mudah bagi anda untuk membuat keputusan, kan?


T-U-N-G-G-G-U-U-U-U!!


p.s: Berikan saya sikit masa sebab saya masih lagi menunggu penghantaran produk yang mendapat permintaan tinggi ni.

p.p.s: Saya juga akan baca berulang kali supaya dapat memahami isinya dengan jelas. Seterusnya dapat memberi ulasan pakej affiliate A+ yang terperinci, ok.

0 comments: