Ulasan Ebook Affiliate A+

| Friday, November 21, 2008

Salam Hormat,

Seperti yang dijanjikan, saya akan membuat ulasan ebook Affiliate A+ khas untuk anda. Saya dah dapat ebook Affiliate A+ ni tadi dan dahpun habis baca. Cuma, saya pasti akan baca lagi nanti. Salah satu sebabnya, saya disaran untuk khatam sebanyak 5 kali oleh penulis Affiliate A+ ni sendiri. =P

Affiliate A+ ini dipecahkan kepada 2 ebook berasingan. Ebook teori dan praktikal. Ebook teori Affiliate A+ ni cuma 14 ms. Manakala ebook praktikal pula ada 47 ms.

Pada bahagian teori, point yang ditekankan ialah teknik mengelakkan komisen affiliate dicuri. Biasanya bagi newbie, agak sukar untuk dapat klik yang banyak. Apatah lagi klik yang menghasilkan jualan.

Itulah sebabkan anda perlu protect link affiliate masing-masing. Nampak tak kepentingannya kat situ?

Sebelum tu, ada juga diterangkan sikit bagaimana nak promosikan link affiliate anda melalui email, forum dan blog.



Ok...sekarang ayuh kita ke bahagian praktikal pulak. :)

Kat sini, barulah anda dapat mengetahui ilmu sebenar yang diperturunkan oleh penulis. Ada 6 pembongkaran kesemuanya dan satu topik ringkas berkaitan soaljawab Affiliate A+.

Semua pembongkaran yang ditunjukkan adalah teknik yang telah dipraktikkan oleh penulis semasa mengungguli 2 cabaran affiliate baru-baru ni. Iaitu cabaran affiliate DVD Video Usahawan dan update ebook Kuasa Lelong.

Gambaran kasar yang boleh saya katakan di sini adalah:

1. Teknik penulis lebih tertumpu kepada produk yang baru dilancarkan

2. Produk yang mendapat permintaan tinggi sepanjang masa.


Salah satu produk yang anda boleh test power serta-merta sekarang adalah ebook Affiliate A+ nilah. ;D

Kemudiannya, setelah selesai membaca semua 6 pembongkaran tu, anda perlu melabur sedikit untuk mendapatkan sistem autoresponder dan buat squeeze page untuk mengumpul list.

Kalau anda berani melabur lebih, boleh gunakan teknik seperti di ms 17. Paling tidak pun, anda boleh pakai teknik lagi satu kat ms 19.

Itulah yang dapat saya cungkil dan kongsi dengan anda. Jadi, bagaimana? Adakah anda individu yang sesuai atau dah bersedia untuk mengaplikasikan ilmu yang dicurahkan dalam ebook Affiliate A+ ni??

A. YA


atau

B. TIDAK


Kini, semua keputusan saya serahkan kepada anda. Anda yang lebih berhak menentukannya.


Salam Sukses Bakal Top Affiliate!


p.s: Jangan lupa untuk clear cookies anda dulu.

p.p.s: Caranya?? Bagi pengguna Mozilla Firefox, klik kat menu "Tools" => "Clear Private Data..." => tandakan kotak "Cookies" dan klik "Clear Private Data Now". Ok, settle!

0 comments: